پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آماده باش بانک‌ها و موسسات مالی استان خراسان رضوی برای فعالسازی رمز پویا

  • کد خبر: ۱۲۲۶۲
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
آماده باش بانک‌ها و موسسات مالی استان خراسان رضوی برای فعالسازی رمز پویا
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی گفت: تمامی شعبه‌های ۳۸ بانک و موسسه مالی اعتباری فعال در این استان آماده خدمت به شهروندان برای فعالسازی مز دوم پویا و راهنمایی آن‌ها هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن مونسان افزود: با توجه به شیوه‌نامه بانک مرکزی مبنی بر لزوم استفاده از رمز پویا برای جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو از حساب‌های بانکی مردم، استفاده از این رمز یکبار مصرف از اول دی ماه امسال اجباری می‌شود.
وی ادامه داد: افرادی که گوشی تلفن همراه هوشمند در اختیار دارند، می‌توانند نسبت به نصب نرم‌افزار موردنظر در گوشی خود اقدام و رمز دوم حساب بانکی پویا را از سایت اصلی بانک‌ها دریافت کنند.
مونسان به دارندگان گوشی‌های هوشمند هشدار داد نسبت به پیامک‌هایی که آنان را به دریافت رمز دوم پویا از طریق سایت‌های جعلی سوق می‌دهد، هوشیار بوده و فقط به سایت اصلی بانک‌ها مراجعه کنند.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی گفت: هر یک از دارندگان حساب بانکی که گوشی هوشمند نداشته باشند می‌توانند با مراجعه به شعبات بانک‌ها از طریق ورود به سامانه USSD و دریافت پیامک از این خدمت بهره‌مند شوند.
وی افزود: بانک مرکزی در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد سامانه یکسان برای دریافت رمز پویاست و یکی از عمده‌ترین دلایل عدم بهره‌مندی از سامانه یکپارچه، تفاوت در نحوه ارایه خدمات به مشتریان در بانک‌های مختلف است لذا توصیه می‌شود شهروندان تا زمان راه‌اندازی سامانه یکپارچه از سامانه‌های رمز دوم پویا متعلق به بانک‌ها استفاده کنند.
رییس شعبات بانکی ملی خراسان رضوی ادامه داد: در این راستا ۱۸۰ شعبه بانک ملی در این استان در تمام روز‌های کاری تا ساعت ۱۷ به صورت یکسره آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است.

 


منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->